روش های نظارت بر سطح بالای کراتینین 180
نوشته شده توسط : Andy

روش های نظارت بر سطح بالای کراتینین 180

سوال: به من گفته شد سطح کراتینین من به 180 می رسد. من می دانم که آن بالاتر از حد معمول است. بنابراین، من می خواهم اطلاعات بیشتری برای کاهش سطح کراتینین بالا بگیرم. آیا روش های کافی برای کنترل سطح بالای کراتینین 180 وجود دارد؟ آیا می توانید یک رژیم غذایی را برای یک بیمار با مقدار بالای کراتینین پیشنهاد دهید؟

A: شما می دانید، سطح بالای کراتینین فقط می تواند به ما بگوید که کلیه ها آسیب دیده اند، این یک شاخص است، بنابراین ما نیاز داریم نه تنها به کاهش سطح کراتینین. شما می دانید که کراتینین یک اتلاف متابولیک عضلانی است که فقط باید توسط کلیه تخلیه شود.

کراتینین هنگامی که کلیه به سادگی تضعیف می شود افزایش نمی یابد. و به محض افزایش کراتینین، واضح است که کلیه بیش از نیمی از آسیب دیده است. درمان کلیدی کراتینین بالا، جلوگیری از پیشرفت بیشتر فیبروز کلیه است. در ضمن، بازگرداندن آسیب های آسیب شناختی فیبروز در مرحله اولیه و بازگرداندن وضعیت عملکرد طبیعی کلیه، کراتینین به طور طبیعی در آن زمان کاهش می یابد.

بنابراین، برای یک سطح بالایی از کراتینین، یک رژیم غذایی خوب می تواند به بیمار کمک کند تا آسیب به کلیه ها را کند کند، اما این نمی تواند به بهبود عملکرد کلیه کمک کند. علاوه بر این، بیمار با کراتینین بالا نیاز به یک شیوه زندگی منظم و ورزش بیشتر دارد.

- هنگامی که کلیه های شما به خوبی کار نمی کنند، سطح پتاسیم ممکن است خیلی زیاد باشد. به این ترتیب شما تشویق می شود که سطح پتاسیم را پایین بیاورید و از مواد غذایی زیر استفاده کنید: پرتقال، سبزیجات برگ سبز، زردآلو، کلم بروکلی، سیب زمینی و موز و غیره.

- با سطح بالایی از کراتینین، شما نیز تشویق می شود که غذاهای کم نمک را مصرف کنید. اجتناب از محصولات با نمک اضافه شده، از جمله آجیل، بیکن، خیار ترشی، زیتون، نارنج و نارنج.

من همچنین طب چینی را برای شما توصیه می کنم. TCM در بیمارستان پکن تانگ شان تانگ، اثرات خوبی برای درمان بیماری کلیه دارد. اگر چه کراتینین 180 بسیار زیاد نیست اما این بدان معنی است که بیش از 50٪ عملکرد کلیه کار نمی کند. بنابراین، در این مرحله بیمار باید روش های مناسب درمان را بپذیرد. بنابراین، برای نظارت بر وضعیت بیماری و جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

پست من Asya.yue@mail.ru است

Whatsapp +8613292893707





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: